طرح مهر نمایشگاه کامیون کد ۴

طرح مهر نمایشگاه کامیون کد ۴

طرح مهر نمایشگاه کامیون کد ۴ به صورت لایه باز و قابل تغییر جهت ساخت مهر ژلاتینی و لیزری می باشد. در این طرح از المان های زیبا که متناسب ساخت مهر ژلاتینی و لیزری می باشد به کار گرفته شده است و فضای متناسب برای ویرایش مهر وجود دارد.

طرح فوق کاملاً لایه باز بوده و قابل ویرایش در برنامه فتوشاپ می باشد. در صورت لزوم میتوانید طرح را به ابعاد دلخواه خود توسط نرم افزار فتوشاپ در بیاورید. شما میتوانید سایر طرح های سایت را از طریق نوار منو و همچنین نوار جستجو ، بیابید.

طرح مهر نمایشگاه کامیون کد ۴

طرح مهر  در سایت مهرنگار بصورت کاربردی و کاملا لایه باز طراحی شده . تمامی معیارهای ساخت مهر فضای کافی برای درج متن در طراحی رعایت شده است.جهت سهولت دانلود ، طرح ها توسط نرم افزار پیشرفته فشرده سازی شده است . که حجم فایل ها به شکل بسیار محسوسی کاهش یافته است.لینک دانلود فونت فارسی استفاده شده در طرح ، در سایت قرار داده شده است .

شما میتوانید با مراجع به قسمت دانلود فونت ، آن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای دانلود طرح لایه باز کافی است از دکمه کناری هر طرح اقدام به خرید و دانلود نمایید و همچنین لینک دانلود طرح لایه باز خریداری شده ، به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

طرح مهر نمایشگاه کامیون کد ۴

برای ویرایش و کنترل فایل psd ترجیحا از آخرین ورژن فتوشاپ استفاده کنید . در زمان استخراج فایل psd از نرم افزار آپدیت شده winrar استفاده کنید. راهنمای استفاده از طرح لایه باز در زیر به صورت تصویر امده است.

نحوه استفاده از فایلهای سایت مهرنگار

در صورت ایجاد مشکل میتوانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره ۰۹۳۹۲۴۲۰۱۲۰ مشکل خود را مطرح فرمایید.

سفارش ساخت مهر

در صورتی که نیاز به ساخت مهر دارید می توانید از طریق سایت mooud.ir و یا شماره واتس اپ ۰۹۳۹۲۴۲۰۱۲۰ درخواست ساخت مهر خود را ثبت نمایید.

همکاران ما بعد از ثبت درخواست، شمار را تا مرحله نهایی ساخت مهر همراهی خواهند نمود.

 

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *